Ubytovací poriadok Horehronský dvor, Závadka nad Hronom
Vážení hostia, dúfame, že sa na našom ubytovacom zariadení budete cítiť príjemne a ako doma.
Týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste venovali pozornosť nasledovným riadkom:
Aby sme Vám mohli zabezpečiť príjemný pobyt a vyhli sa eventuálnym nedorozumeniam, prosíme Vás, aby ste si pozorne prečítali nasledujúci ubytovací poriadok. Potvrdením rezervácie zároveň potvrdzujete, že ste sa oboznámili aj s ubytovacím poriadkom, súhlasíte s ním a počas pobytu sa ho budete v plnej miere pridržiavať. Nedodržiavanie ubytovacieho poriadku môže byť dôvodom pre zrušenie Vašej rezervácie a zúčtovanie plnej ceny pobytu bez ohľadu na vynútený skorší odchod z objektu.
- Klient je povinný dodržiavať nočný kľud 22:00 - 06:00.
V tom čase sa odporúča obmedziť hluk tak, aby klient neobťažoval susedov. Pre posedenie do neskorých nočných a ranných hodín je určená spoločenská miestnosť v suteréne kde je možnosť zábavy aj do skorých ranných hodín bez rizika obťažovania susedov. V prípade závažného rušenia nočného kľudu nebude kaucia vrátená nájomcovi a bude vynútený skorší odchod z objektu.
- Prenajímateľ klientovi počas pobytu poskytne všetky informácie a pomoc, ktorú klient potrebuje. Odporúčame, aby klient všetky pripomienky na kvalitu ubytovania ihneď oznámil prenajímateľovi,
aby odstránil nahlásené nedostatky.
- Klient je zodpovedný za udržiavanie poriadku a čistoty v ubytovacej jednotke. Prenajímateľ počas pobytu klienta nie je povinný upratovať ani vynášať odpadky z ubytovacej jednotky.
- Prenajímateľ mení posteľnú bielizeň pri nástupe na pobyt. Prenajímateľ nie je povinný poskytnúť klientovi uteráky, kuchynské utierky, toaletný papier, hygienické potreby, prostriedky na čistenie a umývanie riadu.
- Do izieb nechoďte v lyžiarskej obuvi. V ubytovacej jednotke sa prezúva do domácej obuvi!
- Klient sám zodpovedá za bezpečnosť svojich osobných predmetov a cenností, ktoré si odložil v ubytovacej jednotke. Prenajímateľ nezodpovedá za ich prípadnú stratu, preto odporúčame, aby klient pri odchode z ubytovacej jednotky podmienečne zamkol dvere a zatvoril okná.
- Prenajímateľ nemá právo v neprítomnosti klienta vstúpiť do rezervovanej ubytovacej jednotky. Výnimkou sú len mimoriadne okolnosti, pri ktorých je nevyhnutné vstúpiť do ubytovacej jednotky z dôvodu odvrátenia nebezpečenstva alebo vzniku možnej škody. O vstupe do ubytovacej jednotky musí prenajímateľ klienta informovať pri prvom nasledujúcom kontakte. V prípade oprávnenej pochybnosti prenajímateľa, že bola spôsobená škoda na jeho majetku, je klient povinný umožniť prenajímateľovi vstup do ubytovacej jednotky a preverenie jej stavu.
- Klient môže do ubytovacej jednotky priviesť domáceho miláčika len s povolením prenajímateľa. Príchod s vopred nenahláseným domácim miláčikom, nie je povolený a prenajímateľ majú v takom prípade právo na zrušenie klientovej rezervácie. Klient je povinný dbať na to, aby domáci miláčik nepoškodil alebo nezničil vybavenie ubytovacej jednotky, ako aj dôkladne očistiť jeho výkaly v apartmáne, na dvore, v objekte a v jeho najbližšom okolí. Ak bolo vopred dohodnuté, že domáci miláčik bude umiestnený vonku, je prísne zabránené púšťať ho do vnútorných priestorov objektu.
- Do objektu nie je povolené priniesť zbrane, ľahko zápalné a explozívne látky, či látky so silným alebo nepríjemným zápachom. Klient bez povolenia prenajímateľa nesmie používať akékoľvek vlastné kuchynské spotrebiče (plynový horák/elektrická platnička a pod.).
- Klient je povinný dbať na to, aby počas pobytu nepoškodil nábytok a zariadenie tak v interiéri ubytovacej jednotky, ako aj v exteriéri objektu. Nie je povolené presúvať nábytok medzi jednotlivými miestnosťami ubytovacej jednotky ani prenášať vnútorné vybavenie mimo objekt.
- Pri odchode z ubytovacej jednotky je klient počas pobytu povinný vypnúť svetlá, elektrické spotrebiče a zatvoriť vodovodné kohútiky. Chladenie jedál a nápojov tečúcou vodou nie je povolené. Zakázané je aj hádzanie odpadkov do záchodu, umývadla a na iných miestach, ktoré na to nie sú určené, tak v ubytovacej jednotke ako aj na dvore a v okolí objektu.
- Prístup do interiéru a exteriéru ubytovacej jednotky je povolený len osobám, ktoré majú v objekte rezervované ubytovanie. Ak sa utvrdí, že sa v objekte nachádzajú vopred nenahlásené osoby, prenajímateľ má právo zrušiť celú rezerváciu bez práva klienta na odškodnenie.
- Klient, ktorý počas pobytu v objekte prenajímateľovi spôsobí škodu na majetku, je povinný nahradiť vzniknutú škodu v plnej výške. Prenajímateľ môže požadovať od klienta úhradu kaucie. Kaucia za rezervovanú ubytovaciu jednotku sa platí v deň nástupu na ubytovanie a vracia sa klientovi v plnej výške v deň odchodu z ubytovacej jednotky, ak počas pobytu klient prenajímateľovi nespôsobil žiadnu škodu na majetku.
- V deň odchodu je klient povinný opustiť ubytovaciu jednotku do 10:00 hod. (pokiaľ nebolo dohodnuté inak), aby ju prenajímateľ mohol pripraviť pre klientov, ktorí prichádzajú do ubytovacej jednotky o 14:00 hodine. Klient je povinný zanechať rezervovanú ubytovaciu jednotku v rovnakom stave, v akom ju prevzal pri príchode – nepoškodenú a čistú.
- Klientovi, ktorý nedodržiava pravidlá ubytovacieho poriadku a narúša kľud v objekte, môže byť ubytovanie zrušené. Ak prenajímateľ zruší klientovi ubytovanie z dôvodu porušovania pravidiel ubytovacieho poriadku, klient, bez ohľadu na skrátenie pobytu v objekte, nemá právo na vrátenie uhradenej ceny rezervácie.
- Nástupom na ubytovanie klient potvrdzuje, že je oboznámený s ubytovacím poriadkom a súhlasí s povinnosťami a podmienkami, ktoré sú v ubytovacom poriadku uvedené. Reklamácie sa zohľadňujú len v prípade, ak sú nahlásené počas pobytu. Dodatočné reklamácie nebudú akceptované.
Klient pri ukončení pobytu je povinný vyzliecť posteľné prádlo, vypratať chladničky a mrazničku, umyť a odložiť riad a poupratovať.
Prevádzkový poriadok bazén:
Názov správcu: Horehronský dvor s.r.o.
Adresa: Hviezdoslavova 172/34, 976 67 Závadka nad Hronom
IČO: 45 950 296
Tel.: 0903 955 249
Email: info@horehronskydvor.sk
Druh a spôsob poskytovania služieb
Vonkajší bazén slúži, ako rekreačný a relaxačný pre ubytovaných hostí a návštevníkov. Bazén má rozmery 6 m x 3 m o hĺbke 1,1 m. Prevádzka bazéna je od pondelka do nedele v čase od 8,00 h do 21,00 hod. Vstup pre ubytovaných hostí a návštevníkov je riešený samostatne cez voľné priestranstvo. Kapacita bazéna je max. 16 osôb.
Návštevné hodiny
JÚN – AUGUST
od 01.06. – do 31.08./prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny , podľa počasia/
SEPTEMBER – MÁJ
je bazén mimo prevádzky!
Prevádzková doba bazéna
Pondelok - Nedeľa: 8,00 hod. – 21,00 hod.
Mimo prevádzkových hodín je používanie bazéna zakázané a na vlastné riziko.
Spôsob údržby a čistenie vonkajšieho bazéna s príslušenstvom
1. Denne po skončení prevádzky sa vykonáva čistenie priestorov okolo bazéna a celého rajónu.
2. Najmenej raz za mesiac sa vykonáva čistenie stien a dna bazéna bazénovým vysávačom.
Zásady správania sa a povinnosti návštevníkov bazéna
- Povinnosti ubytovaných hostí a návštevníkov sú určené prevádzkovým poriadkom a zásadami správania sa na bazéne, ktoré je vyvesené vedľa bazéna na viditeľnom mieste.
- Do bazéna nemajú prístup choré osoby, ktorých pobyt v bazéne je nevhodný alebo nežiaduci, najmä osoby s kožnými, či inými prenosnými chorobami, ako aj osoby pod vplyvom alkoholu alebo návykových látok.
- Pri vstupe do bazéna je prikázané osprchovať sa. Sprcha je oproti bazénu a v saune.
- Vedúci skupiny (objednávateľ, hovorca, pedagóg....) sa oboznámil pri nástupe a berie na vedomie, že všetky osoby, ktoré prišli s ním na pobyt sa budú správať a používať všetky zariadenia v súlade s právnymi a ostatnými predpismi a zásadami bezpečného správania sa.
Zmluvná pokuta
V prípade , že dôjde k fyzickému znečisteniu bazéna, návštevníkom, zvieraťom účtujeme si zmluvnú pokutu vo výške 100 €/každý prípad / výmena vody, bazénová chémia.
Záverečné ustanovenia
Tento Prevádzkový poriadok pre vonkajší bazén nadobúda účinnosť dňa 01.05.2023
Mgr. Ľuboš Bartošík
konateľ
V Závadke nad Hronom, dňa 01. 05. 2023